Politik for Kvalitetsledelse

DMOIS er forpligtet til løbende forbedring af vores kvalitetsledelse.

DMOIS er forpligtet til at sikre den højeste kvalitet i vores aktiviteter og serviceydelser

For at eliminere fejl og mangler i kvaliteten i vores aktiviteter og ydelser, vil vi: ​

  • Overholde relevant lovgivning, regler og andre krav, som virksomheden er underlagt.
  • Opdatere interne procedurer, når det er relevant.
  • Implementere, opfylde og udvikle DMOIS´s kvalitetsledelsessystem.
  • Fordele ressourcer, herunder menneskelige ressourcer, organisationens infrastruktur, teknologiske og økonomiske ressourcer, der er afgørende for gennemførelsen og kontrollen af kvalitetsledelsessystemet.
  • Sørge for at de nødvendige kompetencer er vedligeholdt og udviklet af DMOIS´s medarbejdere gennem struktureret og detaljeret uddannelses- og kompetenceudvikling.
  • Gennem beskrivelse og formalisering af forretningsprocesser og opgaver i DMOIS´s ledelse, herunder for dokumenthåndteringen, at sikre en effektiv og hurtig håndtering.
  • Fortsættelse af løbende forbedringer i kvalitetsledelsessystemet, ved at opstille målsætninger og mål, især indenfor områderne personalets kvalifikationer og erfaring, vedligeholdelse af udstyr, anskaffelse og vedligeholdelse af branche-relaterede certifikater, samt vedligeholdelse og udvikling af procedurer for egenkontrol.
  • Gennem evaluering og kundeundersøgelser at sikre, at opgaveløsningerne imødekommer og tilfredsstiller kundernes behov. ​

DMOIS er forpligtet til løbende forbedring af vores kvalitetsledelse. Denne politik vil blive meddelt alle medarbejdere, leverandører og underleverandører, og er tilgængelig for offentligheden.