DMOIS er forpligtet til at sikre den højeste kvalitet i vores aktiviteter og serviceydelser
For at eliminere fejl og mangler i kvaliteten i vores aktiviteter og ydelser, vil vi:
- Overholde relevant lovgivning, regler og andre krav, som virksomheden er underlagt.
- Opdatere interne procedurer, når det er relevant.
- Implementere, opfylde og udvikle DMOIS´s kvalitetsledelsessystem.
- Fordele ressourcer, herunder menneskelige ressourcer, organisationens infrastruktur, teknologiske og økonomiske ressourcer, der er afgørende for gennemførelsen og kontrollen af kvalitetsledelsessystemet.
- Sørge for at de nødvendige kompetencer er vedligeholdt og udviklet af DMOIS´s medarbejdere gennem struktureret og detaljeret uddannelses- og kompetenceudvikling.
- Gennem beskrivelse og formalisering af forretningsprocesser og opgaver i DMOIS´s ledelse, herunder for dokumenthåndteringen, at sikre en effektiv og hurtig håndtering.
- Fortsættelse af løbende forbedringer i kvalitetsledelsessystemet, ved at opstille målsætninger og mål, især indenfor områderne personalets kvalifikationer og erfaring, vedligeholdelse af udstyr, anskaffelse og vedligeholdelse af branche-relaterede certifikater, samt vedligeholdelse og udvikling af procedurer for egenkontrol.
- Gennem evaluering og kundeundersøgelser at sikre, at opgaveløsningerne imødekommer og tilfredsstiller kundernes behov.
DMOIS er forpligtet til løbende forbedring af vores kvalitetsledelse. Denne politik vil blive meddelt alle medarbejdere, leverandører og underleverandører, og er tilgængelig for offentligheden.